Information vedrørende defekte Equine LTS enheder.
Er din Equine LTS enhed defekt, bedes du kontakte customerservice@equinelts.com med følgende informationer:
- Tag et billede af LTS enheden, når den er tændt og slukket, samt en video og en beskrivelse af problemet.
- Hvis det er muligt i forhold til skadens omfang, sender vi et reparationskit indeholdende de dele, der er beskadiget. Knækkede strenge er ikke dækket af garantien, men reparationskit fremsendes per kulance med mindre produktet et blevet trådt på eller har været udsat for anden lignende, ødelæggende påvirkning. Der fremsendes video til din mail, der beskriver udskiftning af de defekte dele.
- I tilfælde hvor det er nødvendigt, at din LTS enhed skal til reparation hos os, fremsendes LTS enheden til Equine LTS ApS, Himmerlev Bygade 53, 4040 Roskilde, Denmark.
- Send kun LTS enheden. Ikke batteri, oplader og cover med mindre disse er defekte.
- Rengør venligst LTS enheden før afsendelse. Brug en fnugrulle til at fjerne hestehår. Brug en fugtig klud til at fjerne mudder og snavs. (efter reparation bliver LTS enheden syet på et professionelt skrædderi. Skrædderiet kan ikke sy LTS enheden, hvis den er fuld at hestehår og snavs.) Vi kan ikke foretage reparation, hvis produktet ikke er rengjort.
- Oplysninger der medsendes: Navn, adresse, e-mail adresse, mobilnr. Samt en kvittering.
- Send altid din LTS enhed i passende størrelse emballage. Send altid i papkasse, da den ellers kan ødelægges yderligere under transport.
- Garantien dækker:
- Defekte lodninger
- Knækkede strømstik
- Batteri/oplader der ikke er funktionsdygtige indenfor 12 måneder fra køb. (begrænset garanti, da dette funktionsmæssigt mister virkeevne over tid).
- Garantien dækker ikke:
- En hest har trådt på LTS enheden.
- Batteriet er trådt på.
- LTS enheden bære præg af at værre strammet for hårdt omkring et hesteben
- Strømstikket er hevet af.
- LTS enheden har været bøjet den forkerte vej (på tværs af lysene).
Information vedrørende defekte Equine LTS enheder der skal på værksted:
Garantireparationer udføres og returneres uden beregning.
Hvis reparationen ikke er omfattet af garanti, fremsendes et skriftligt tilbud på reparationen.
Ved modtagelse af din skriftlige/elektroniske accept, bliver reparationen påbegyndt.
Ved accept af tilbud fraskrives fortrydelsesretten, idet dette er en ydelse, der påbegyndes straks
efter modtagelse af det indsendte produkt.
OBS: Det tager ca. 2 uger for en reparation
Hvis den indsendte LTS ikke er rengjort, foretages ikke reparation.