Batterier taber ydeevne over tid. Samtidig vil genopladelige batterier, aflade hurtigere i kulden præcis som fx mobiltelefoner.
Alle genopladelige batterier er forbrugsstoffer og har en begrænset levetid – i sidste ende falder deres kapacitet og ydeevne til et niveau, der kræver, at de udskiftes.
Equine LTS´ begrænsede garanti dækker et batteri, der ikke virker på grund af en produktionsfejl, men den dækker ikke batterier, der er slidt op efter normal brug.
Har du en reklamation over et genopladeligt batteri, er fremgangsmåden følgende:
- Skriv til os på mail: customerservice@equinelts.com. Vedhæft kvittering. Beskriv problemet. Husk at skriv adresse og mobilnummer.
- Derefter sender vi en GLS returlabel.
- Når vi har modtaget det defekte batteri, fremsendes et nyt. Det defekte batteri testes hos Equine LTS.
Et defekt batteri betegnes defekt, hvis ydeevnen er 20 minutters virketid eller derunder.
Information vedrørende defekte Equine LTS enheder, der skal på værksted:
Garantireparationer udføres og returneres uden beregning.
Hvis reparationen ikke er omfattet af garanti, fremsendes et skriftligt tilbud på reparationen.
Ved modtagelse af din skriftlige/elektroniske accept, bliver reparationen påbegyndt.
Ved accept af tilbud fraskrives fortrydelsesretten, idet dette er en ydelse, der påbegyndes straks
efter modtagelse af det indsendte produkt.
Hvis der ikke kan konstateres fejl, brud, fysisk skade, væskeskader m.m. og/eller fremsendte tilbud på reparation afvises, opkræves et undersøgelses gebyr på DKK 250,00 inkl. moms.
Dette er gældende for både enheder under garanti og udenfor garanti.
Undersøgelses gebyret dækker modtagelse, registrering, undersøgelse og returforsendelsen.
Læs mere på vores hjemmeside Information vedrørende defekte Equine LTS enheder. - Equine LTS